Lite av varje

Idag har jag motionerat brorsans vilddjur.
Tog på mig skogsskidorna och stavade iväg över hygget på Lillberget. Det blev kaos!

Det var hund, ben, skidor, stavar och snö överallt! Jösses, tur ingen såg mig! Haha!
Rätt som det var, när jag börjat få ordning på grejerna igen så kom vi över dygnsgamla älgspår, och herregud! Då blev det fart på de 35 kilona fyrhjulsdriven hund jag hade med mig. Vurpan från helvetet var ett faktum. När Kitos inte kom iväg så började han skälla på älgspåren. Ja, vad säger man?
Det var säkert väldigt underhållande cirkus om det fastnat på film!
 
Till sist kom vi upp och iväg igen och jag kom ut på skoterspåret pappa och jag körde upp igår, där gick det som på räls med hunden.
 
Imorrn väntar harjakt med brorsan och hans tjej Angelica, Anders och Matilda. De sitnämnda två kan ni läsa mer om på www.harjakt.com.
 
 
Bjuder på nån bild på Nittro från sist vi jagade.
 
Fin snöig herre
 
Rullirull!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0