Dag 8 – Ett ögonblick

Att välja ett enda ögonblick ur ett 23 år långt liv är inte alldeles enkelt, det finns många som etsat sig fast i livet, i hjärtat och i hjärnan.

Ett av mitt livs allra värsta ögonblick var en marsmorgon för två år sedan, den där morgonen då jag förstod att Arro inte skulle leva längre. På morgonen när jag gick ut till honom för att se hur han mådde och genomborrades av hans plågade blick, det ögonblicket och den iskalla känslan som grep tag i mig kommer jag aldrig att glömma. Han led, och han ville vidare.

Men jag saknar honom, varje dag.
Min allra finaste lillebror, vän och jaktkamrat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0