Dag 4 – Det här åt jag idag

Ja, det var ju en liten udda rubrik, men jag kör på!

Frukost: en tallrik med vaniljyoghurt, sen hann jag inte äta mer
Lunch: min fantastiska kycklingsallad (Grillad/stekt kyckling i bitar, med pasta, majs, soltorkade tomater - ska vara Ridderheims marinerad tomater, fetaost, cocktailtomater och ruccola somkryddas med grekisk salladskrydda) Sjukt gott!
Middagen: ännu ej äten, oklart vad det blir

Salladen kommer tjäna som lunch imorrn också då jag ska till Boliden på studiebesök med skolan.



Lite uppdateringar på andra fronter!

Är dunderförkyld just nu, jag skyller det på en helg i Hemavan. ÅKte dit med programmet i torsdags och helgen har ägnats åt skidåkning, bastu, badtunnor, mat och dryck. Sjukt trevligt, men mindre trevligt att många blev sjuka under tiden.

Har fått en lägenhet på Historiegränd, vid Ålidhem, och kommer flytta dit den 1 mars.

Min bror är den som kommer se till att familjen snart får påökning i form av en liten valp, mer info kommer när den lille landat där hemma!

Jag och Johan har träffat varandras föräldrar och allt känns hur underbart som helst!


NU ska jag återgå till att plugga, tenta i geovetenskap på fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0