Livet går vidare


Trots att det är tomt så går livet vidare, dagarna kommer och går. Den här veckan har så många minnen virvlat förbi, bara goda minnen, av en vän som alltid gjorde sitt bästa.




Idag har jag åkt skidor med Vicke, pappa åkte med Nittro. Det gjorde vi även igår, men då hade jag Nittronen och åstadkom mer än en kraschlandning, så jag är hyfsat mör idag, nacken är skapligt stel kan jag ju meddela. Men i alla fall, strålande solsken och ingen vind. Finare dagar får man leta länge efter!

Imorrn hoppas jag på samma kanonväder för då ska jag vara hos hästarna i stallet tänkte jag. Ska rida Queen och sedan tänkte jag se om jag kanske ska köra Torped, det vore som kul. Ska testa ta lite nya bilder på kusarna också, fast de har full vinterpälsfällning nu, så de är inte så där jättesnygga, men va gör det!
Queen är en underbar underbar häst, hon får mig att må bättre när det är dåligt och hon har alltid en massa tok för sig så man bara måste le åt hennes galenskaper!

Idag var jag och pappa ute och åkte skoter också. Pappa visade några nya pass som de körde ut material till förra helgen, sen var vi till Kälaberget och grillade hamburgare. Mums!

Bara så ni vet så gjorde jag världens godaste orrgryta igår!




Nittro och jag myste i solen



Yamahan



Solnedgång





Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0