En dag i bilder

Vi packade ihop imorse och gav oss iväg, först stannade vi hos Peter och Lrsa som satt och fiskade på Näkten, sen for vi till Dödre oc hämtade saltstenar, sen började det...



...pappa körde fast...



...så jag blev lite bekymrad och bestämde mig för att...



...ta på mig snöskorna och...



...knata iväg uppöver skogen.



Tog lite kort, och sen fick jag knata ner igen för då...



...hade Erik också kört fast.



Till sist kom vi fram och kunde...



...grilla korv.



Vid den här myren vilar älskade Arro nu.



Sen åkte vi hemåt...



...och stannade och kollade på älgpass. Sen hamnade vi i...



...Storåksjön, där var det folkigt som vanligt.




Och nu är jag hemma igen. Pappa steker älgfilé ich mamsen gör mumsiga rotsaker i ugnen, jag ska göra en god sås och sallad och sen ska jag äta middag. Får se vad som händer sen ikväll.






Det känns skönt att Arro nu är lös i skogen, där han hör hemma.





Kommentarer
Danne

Snygg å bra sida. Ja la in länk på min sida.

2009-03-28 @ 22:27:46
URL: http://www.kvistabo.blogspot.com/
Bella

Jag diggar din dag i bilder :)

2009-03-30 @ 08:32:39
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0