Onsdag mitt i veckan

Nu sitter jag hemma hos min bror och filosoferar, väntar på att han ska komma hem och sen ska vi tugga pizza till middag. Skönt med lite sällskap efter att ha spenderat senaste tre dagarna alldeles själv på Frösön.

Imorrn ska jag och söta Joanna utbilda nya adepter på jobbet. hoppas det är en bra grupp med männniskor som kommer!

Förutom det ska jag till stallet och fylla på mina Queen-reserver imorrn på morgonen. Blir kanske lite stressigt innan jag börjar, men jag löser det!

I helgen blir det förhoppningvis jakt om vädret tilåter men först blir det skotertur på lördag med en tur till Kälaberget där det är premiär på lördag!
Skoter, gott sällskap och goda burgare, kan det bli bättre en lördag i januari?

Tyvärr måste jag jobba rätt sent på fredag, men det klarar jag nog av, om jag får kramas med hundarna när jag kommer hem! Alla tre har varit på sånt otroligt goshumör sista veckorna att jag blir alldeles söndermyst nästan! =)
Jag saknar hela högen så mycket!



Nittro när han var en söt liten bäbis!





Kommentarer
Bella

Nämen, vilken söt bääs!

2009-01-22 @ 12:40:50
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Bella

Halvmycke lösskinn han hade då ;)

2009-01-23 @ 22:14:36
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0