Hos min käraste broder

Sitter just nu hos min kära bror och inväntar folket som ska komma så vi kan äta nångång!! Jag är tvärhungrig och totalt övertygad om att jag kommer svälta ihjälp inom en överskådlig framtid, men lets hope not!

Åhh, vad jag var jaktsugen häromdagen, tänk att bara få släppa en hund och jaga tills man knappt orkar ta ett enda steg till! Tänka att en tidig kylig oktobermorgon få lyssna till ett rungande taktfast ståndskall, få smyga smyga smyga. Och till slut får man ana det stora djuret där framme... Jag vill jaga nu! På en gång!



Vicke







Kommentarer
Bella

Överlevde du? ;p

2009-02-08 @ 17:11:49
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0