Sthlm imorrn.

Imorrn ger jag och Jeanette oss i väg till vår huvudstad för att avnjuta lite riktigt vårvärme (förhoppningsvis iaf)!!
Det ska bli trevligt, och på måndag far vi hem igen, det är kanske ännu trevligare!

Igår var jag hos Moo på Joohnnie-night. Det var väldans mysigt och trevligt, jag åt tills jag troddde jag skulle spricka! Vi tittade på Finding Neverland med vår kär halvkines Johhnnie och allt var så vackert så. Sen kom det en massa rumpor och snoppar och det var mest konstigt...
*haha*

Ja, som sagt. Imorrn bär det av alltså. Vi åker med tåget 06.10 och landar i Sthlm vid 11tiden nångång. Jag lä'ngtar såklart redan hem, men jag ska nog överleva. Det ska bli roligt att träffa Karro, det är ju hos henne vi ska bo!

Nedan följer en bild på mig och Jeanette som vi såg ut innan vi åkte på dansgalan i Nälden i lördags!!

image2

Ha en bra helg gott folk!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0