En helt vanlig dejt

En tisdagkväll beslutatde jag och Johan oss för att åka ut på en dejt. Sagt och gjort! 
Dejtens egentliga syfte var att plocka svamp, men svampintresset falnade ganska så snabbt och gav istället utrymme för vedhämtning, grillning, chokladbanan i foliepaket, fiske och lite andslakt.
En rätt så bra dejt!
 
Resultatet av vår inte alltför hängivna svampplockning - två björksoppar
 
Bra ved = glad kille
 
Jag vid tändstickorna
 
Tadaa! Eld!
 
Pojkvän vid elden
 
Jag skapar grillpinne i kvällssolens sken
 
Korvgrillning
 
Lite suddigt men gulligt
 
Johan i fiskartagen
 
Foliepaket med chokladbananer. Mums, mums!
 
Dejtens avslutning - slakt av fyra änder
 
Viggen och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0