Du kommer med solsken till mig

Sakta men säkert närmar sig våren, och just nu råder den femte årstiden över stora delar av Norrland - vårvintern. Kanske årets allra bästa tid?
 
Jag väntar just nu på att solen ska nå min balkong, då ska jag sätta mig i solen och läsa vetenskapliga artiklar och dricka varm choklad!

Johan har rest till Borneo och kommer vara borta hela denna månad, så jag är något av en gräsänka här hemma nu, men det kan vara lite skönt att få egentid också.

Plugget rullar på, i helgen hade vi träff med Hållbart skogsbruk, och jag får säga tt det ändå varit en mycket lärorik helg. Kanske borde jag satsa på skogsekologi? Det finns så galet mycket intressant i och kring skogen som ännu är relativt outforskat. Om jag samtidigt på något sätt kan bidra till en hållbar utveckling av skogsbruket så vore ju det toppen.


Lev väl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0