Bloggtorka

Ja, herregud,när bloggade jag sist egentligen? Det är så svårt att veta vad jag ska blogga om, vad vill ni läsa? Rent jaktligt är det ju stillestånd riktigt, eftersom jag befinner mig i Umeå, plus att det där hemma är alldeles för mycket snö för att syssla med nåt vettigt. Snart är det slut på fågeljakten också... Jag har inte hunnit jaga toppfågel en enda gång den här säsongen. SKANDAL!
Här i Umeå händer det dock en hel del annat, förösker få till lite fiske emellanåt, i söndags var vi t ex ute och anglade gädda. Det var jag, Johan och två andra äldrekursare som trotsade de kyliga 18 minusgraderna och gav oss ut på Tavlefjärden. Vi hade bara två napp, men ingen av de potentiella fiskarna ville komma upp.
Ikväll satsar vi på EPP (Efter Plugget Pub) och hockey.
See ya!


Kommentarer
Danne.

Ja, inte har de blivet mycke jakt här nere heller. Älgjakten idag var första gången på 2 månader som Buck va lös i skogen. Nu hoppas man att grisarna hittar fram till åteln när de blir dags i april igen.. Blir de gott om gris där, är du välkommen att pröva på grisvak nån natt i sommar..

2011-01-29 @ 20:56:55
URL: http://kvistabo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0