Fullt ös

Är just nu i stan och håller på försöka få ordning i kaoset som uppstått i lägenheten. Det är grejer överallt, jag skämtar inte! Och ända har jag ju fått iväg en laddning till Umeå redan. Hur kan så mycket rat rymmas på 43,5 kvadrat? Ja, jag begriper då inte!

Igårkväll var jag på stråket med Iza och grabbarna, så jäkla roligt! Helt tokigt kul kväll, precis vad jag behövde för att ladda om. På onsdag kör vi igen! Yiihaaa!

Imorrn blir det jobb i Bensjö och tokstädning av lägenheten förstås - besiktning på torsdag! 





Satt och läste igenom en massa gamla blogginlägg förut idag, och när jag kom till den 9 mars 2009, då rann tårarna. Jag saknar Arro så fruktansvärt mycket...



Kommentarer
Iza

Hehe ja söndagen var grymt kul! ;) Nu sitter jag på jobbet..och ska jobba till kl 06..=/ Ni får ha det toppen nere på stråket i detta underbara väder! :) jag vill oxå!

2010-07-28 @ 23:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0