Morgon i mars

Nyvaken och lite trött, men ändå för pigg för att fortsätta sova.
Idag ska jag på pimpeltävling på Storåksjön, det blir trevligt. Hoppas det går bättre än ifjol, då jag inte kommer ihåg vilken plats jag slutade på, det kan aldrig vara bra! Pappa kom två ifjol, slagen med typ 10 gram eller nåt.
Sen ikväll styr jag kosan mot Östersund igen, och den stundande Robsoft-träffen, det ska sannerligen bli roligt!

Igår så avfirade jag min sista vecka som timtidare med att vara ledig, dagen spenderades med att besikta bilen, som gick igenom utan anmärkning, och sedan åkte jag till stallet. Queen var pigg och galen, som sig bör när det blåser typ orkan! *haha* Allt gick i alla fall bra, och hästen är, som jag så många gånger sagt, fantastisk! Elak bil höll dock på att köra över oss, det är inte okej kan jag säga!
Igårkväll så plockade jag fram lilla Tikkan och plockade i sär den och gjorde en ordentlig vapenvård, så nu är den väldigt ren och fin, får testa åka skjuta nån dag när de är finväder!

På tisdag ska min underbara Nittro och jag på kurs igen, man lär sig mycket nytt och det är roligt när man ser att det fungerar!

Nu orkar jag inte skriva mera...

Eller jo!
I torsdagskväll gjorde jag slag i saken och sökte utbildning till hösten.
Naturguide - Kiruna



Vicke, min sötis


Kommentarer
Bella

Naturguide lät inte helt fel, lät som att de skulle passa dig som handen i handsken :)

2009-03-22 @ 19:54:42
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Johan

Naturguide - Kiruna...ah..cool..fan va kul...vore grymt å gå där...

2009-03-23 @ 21:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0