Skattjaktsdag

Idag bär det av på cachejakt med mamma, pappa, Vicke och min morbror. Vad caching är? Läs www.geocaching.com
Så det blir förhoppningsvis trevligt. Jag har hört rykten om att vi ska ner i nån grotta, hur ska det gå? Tror jag stannar i fria luften med Vicke!

Var ute och cyklade med hundarna igår kväller och såg en film med pappa. Man behöver inte göra så mycket mer en fredagskväll. Faktiskt.

Söta lilla Aliz har blivit sjuk och fått fång. Jag hoppas, hoppas, hoppas för hennes och Sivans skulle att hon blir bra igen. Det känns i hjärtat när de små liven är sjuka. Jag håller alla tummar!







Jag och min Messa






It's my way, or the highway.
Your choice.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0