Busstur till Utanede

Om en knapp timme avgår bussen mot Utanede, Thailändska paviljongen pch Diggeloo. Vi är runt 15 stycken som ska dit, så det blir nog en trevlig tur tror jag! Har packat en del kläder om det blir kallt framåt kvällskvisten, men just nu är det störtskön värme och sol ute!

Har varit nere på bygdegårn och förärat Sommarcaféet där med ett besök. Det var mycket folk där faktiskt!

Igår var vi ute med flotten på kvällen, och sen blev det pokerspel hos kusinerna. Framåt halv ett körde jag hem Bästis, pratade lite om ditt och datt och det kändes bra. Bästis kan vara den absolut bästa människan på hela jorden, bara så ni vet!

Såg ett par älgar häromdan när jag åkte till stallet, en oxe som såg rätt stor ut och en mindre älg som inte riktigt gick att identifiera.

Nu måste jag hjälpa till att greja lite fika inför kvällen!



Stranden i Grekland, det är Turkiet som skymtar långt där borta


Kommentarer
Danne.

Ta de lungt bara//. Ha de gött. Danne.

2009-07-18 @ 19:26:59
URL: http://kvistabo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0