Skotran

Jahopp, från att ha haft noll skotrar så finns numera två i familjens ägo, en Lynx Adventure och en Yamaha Viper. Så igår blev det lite skoteråkande och sånt. Det gillar jag!

Samtidigt håller vi på och förbereder för omtapetsering, först Eriks rum och sedan mitt. Men jag har så svårt att välja tapeter, och dom jag ville ha har ju mamsen valt till Eriks rum! Haha, men jag löser det!

Förra helgen skrämde farmor livet av mig genom att åka ambulans till sjukhuset efter att hon varit lite omedveten ett tag. Hon fick vara kvar över natten men fick sedan åka hem, och när jag träffade henne i söndags var hon som vanligt, så det var skönt.

Den här veckan har jag och Joanna utbildat nya små SPArvar. Det är svårt att inte bli imponerad av Joannas lugn, fast hon kanske egentligen är jättestressad. Hon är nog en av de coolaste människorna jag känner, bara så ni vet! Och till veckan fyller hon ju år också! =)

Hade kanske världens längsta och skummaste samtal med Magnus härom kvällen, jag tror aldrig så många sinnesstämningar och humör har samsats i ett och samma samtal. Men jag tror det var bra, faktiskt.

Mitt headset som jag tappade bort i måndags eller tisdags har återfunnits. Översnöat, utanför min lägenhet! Ibland ska man ha lite tur också!

Queen, min underbara vackra, henne saknar jag jättemycket!




Lovely Queen, min kärlek!



Kommentarer
Anonym

Jag kan inte annat än att ta av mig hatten och tacka för berömmet, men glöm inte att jag aldrig är ensam, och det är lätt att vara cool i coolt sällskap! Nästa vecka kör vi igen, så se till at sova ut! Puss på're!

2009-01-18 @ 19:11:52
Bella

Ha ni nå mycke snö så de blir nå skoteråkning då? :D Pössilikram

2009-01-20 @ 10:51:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0