Skidkrasch

Efter en smärre kraschlandning under skidåkningen med Arrovargen idag så mår mitt högra knä numera inte alls bra, det är blått, och uppsvullet. Av denna anledning blev det inget jakt idag heller, eftersom jag åkte skidor det första jag gjorde efter frukosten imorse. Fast det har blåst skapligt idag också så fåglarna sitter nog inge vidare.

Annars har jag tagit rätt på två orrar som min bror sköt för nån vecka sen och läst en del.
Mamma och pappa är i stan på revy och Erik och jag tar det lugnt här hemma, blir väldigt rastlös faktiskt, inte så kul. Får se vad det blir imorrn, om knäet vill vara med så kanske det blir skidåkning med Nittro, men då ska jag nedför backen ner till sjön för att undvika en ny krasch!

Igår var det nån snubbe här och köpte vår gamla widetrack, och snart kommer nya skotern! =)
Då blir det fiske och skotermys, som det ska vara om vintern.

Jani, nu vet jag inget mera.



Sötnosen Nittro!




Kommentarer
Kristoffer

Usch då, låter inte bra med knät, hoppas de är bättre nu ?

2009-01-12 @ 11:40:31
Bella

Vikken snygging! ;)

2009-01-13 @ 13:58:54
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0