MIljöförstöring

Ja, jag konstaterar att de flesta karlarna i min umgängeskrets på ett eller annat sätt drabbats av miljöförstöring. Vissa i direkt bemärkelse då de tillbringar alltför mycket tid på vägar med fordon som spyr ut avgaser. Andra mer indirekt då de låter sig vilseledas av den skit som andra människor spyr ut.
Thats it, nu bestämmer jag att det är karlarna det är fel på, och inte mig, vilket jag ofta trott.
Hädan efter är det jag, hundarna och Queen, och om någon man värdig att ta upp min tid dyker upp, då får han banne mig bevisa att han är av breedingmaterial innan jag ödslar tid och känslor på personen i fråga.




I tisdags började Nittro på en hundkurs, han var inte särskilt lydig... ;-)
Haha, inga kommentarer på det!

Resan till Göteborg var oerhört lyckad, även om vi missade tåget hem!
Det är en lååång historia, men summan av det hela är att SJs personal är gudomligt bra och att vi kom hem i tid i alla fall...och jag har ännu inte fått någon faktura på de nya biljetterna! Sånt gillar jag, men det dyker väl upp, antar jag...

På lördag ska Queen och Anki tävla så då ska jag åka och titta på dem! Anki kläckte också idén att jag ska testa rida Torped nån dag. Torped är en supergosig förväxt, alltså för stor, shettis! Ska bli intressant, ska även testa köra de vilda små buskusarna!
Så blir ingen skotertur för mig på lördag, men det gör inget för jag mår så himla bra av att vara med Queen, hon lättar upp i allt som är konstigt!

Min underbart vackra Arro och jag hade kvalitetstid i solen igår, jag satt i solstolen och han låg på fällen brevid och hade det riktigt mysigt! Min ögonsten!

Vicke dampar, men jag tycker att han är en rätt trevlig vovve ändå!




Så här gick det på skotertur ifjol...





Lagen om alltings jävulskap.







Kommentarer
Bella

Diggar grejen som är i jämtlands färger ;)

2009-02-27 @ 17:20:54
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Jimmie

Nittro var ju som en dröm i jämförelse med Zappo. Man inser vilken amatör man är när det gäller hundar...



I kväll tar vi nya tag!

2009-03-03 @ 07:34:43
Stili

Jag har också en hund som heter Arro. Komiskt! Vilken ras har du?

2009-03-09 @ 08:43:13
URL: http://stilis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0