Utmanad av Bella!

Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. Knäppa, allvarliga, du bestämmer ;) Vågar du?

- drömmer om att lär mig rida västern, åka till Montana och leva ranchliv
- jag har aldrig någonsin provat röka eller snusa
- avskyr att såra andra människor, även om jag egentligen inte kan påverka det som händer
- har varit/är rädd för att bli en bitter gammal nucka
- jag är jägare och hatar inte vargar, trots att många tror att alla jägare avskyr dessa djur
- dricker kaffe om inget annat bjuds, men tycker egentligen att det är ganska äckligt

Jag utmanar:
Joanna och Jeanette och ni som törs! ;)



Kommentarer
Bella

Ranchliv är fan något jag har som en dröm också, en sån där som man vet aldrig kommer bli sann, men de är najs o drömma ändå!

Sen tycker jag de är jävligt strongt att du aldrig ha rökt o snusat, tummen upp för de! :D

2009-08-09 @ 11:27:45
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0