Trötter

Nu ska jag snart natta in, men först ett inlägg Joannastyle, alltså liggandes i soffan, något jag helt klart ska bejaka oftare i framtiden!

Hade finbesök i stugan igår, kikade pangpangfilm och mumsade Ahlgrens. Härliga tider!





Jag vet inte vad som hänt riktigt, men jag mår bra, och jag har mått bra i flera veckor. Det är så skönt att vakna på morgonen och känna sig glad. Det är så ovant, för det var lääänge sen det kändes så, och nu blir jag nästan lite rädd för känslan, men bara nästan! Jag vill fortsätta må så här, och ännu bättre!




Kommentarer
Jeanette

Det håller vi tummarna för! :) du förtjänar att må bra!!

2009-08-03 @ 22:29:28
URL: http://endumen87.blogg.se/
Joanna

Skaru stjäla min grej?? Vad ska då jag göra? Inlägg från soffan har ju blivit min grej för f*n, du kan ju inte bara sno my thang! :-P



Kram!

2009-08-04 @ 20:07:02
Monia.

Jag trodde inte du kunde va annat en glad och positiv! :)

Men du. Jag älskar din energi!

Ses snart på jobbet:)

Många kramar.

2009-08-04 @ 23:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0