Kretsmästerskap och bockpremiär

I eftermiddag bär det av till skjutbanan för att idka lite skytte, idag är det kretsmästerskap, och det ska bli riktigt kul. Jag har satsat på att vila mig i form till följd av att jag varit så sjuk i veckan. Denna träningsform funkar ju för andra så varför inte för mig?

Idag var det så bockpremiär, jag fick dock avblja den till följd av ovan nämnda sjukdom. Broder och pappa var dock ute men inget verkar ha blivit skjutet, dock ligger brodern och sover så egentligen vet jag inte hur det gick för honom. Men jag ska hinna med nån form av jakt alldeles snart. Om inte annat så får man ju släppa vovvarna nästa fredag!!

Näni, nu kanske man skulle gå ut å klappa hundarna en stund.



Vinter!





Kommentarer
Anonym

jag var på skjutbanan igår :)snart börjar jakten ;)

2009-08-22 @ 22:39:10
Lasse

Hur går det med basåre? kommer du att

läsa det inne i stan eller?

2009-08-24 @ 13:33:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0