Avskedskväll

Igår var jag, Joanna och Isabell ute på vår avskedskväll. Isabell reser söderut i helgen och vi kommer sakna ihjäl oss efter henne! Vi var och åt thaimat på Lilla Siam, tog en drink där och gick sen till Iza och åt tårta med ett glas vin. Därefter gick vi på bio och såg nya Beck-filmen. Den var rätt bra, men kändes seg på nåt vis?
I alla fall en rolig kväll med goda vänner i sällskap, tack för det brudar!

Imorrn är jag ledig, det innebär skogen! Äntligen, jag tar med mig en jycke, mest troligt Vicke, och ger mig ut på underbar Dödreskogen för att se om jag ser några vilda djur.

Nu måste jag äta frukost!


Kommentarer
Lasse

Det blir garanterat en fin dag med grållen :D

2009-08-27 @ 11:51:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0