Busy girl

Ja, jag vet att det är flera som väntar på att jag ska svara på mail, skriva inlägg här, höra av mig överlag med mera med mera, men jag har fullt upp!

Hela påsken var jag mest ute och njöt av väder, fiske, skoter, hundar, gott sällskap och god mat. Och i övrigt har jag ju ingen dator i stan, vilket gör det svårt att göra nån nytta där.
Och när jag väl är hemma då har jag annat jag vill göra, plus att jag vill ta det lugnt också. Sen sitter jag vid jobbets datorer hela veckorna så då är man inte så sugen att sätta sig vid en dator när man kommer hem heller. Så ni som väntar, jag skriver när inspirationen återvänt!

Nu är jag ledig imorgon och sen jobbar jag i helgen eftersom jag bytt bort jobbhelgen jag skulle haft nästa helg, men då ska jag vara i Skalet.

Pappa och jag har varit ute och cyklat med vovvarna.




Bra fiske, älgskavspita och solsken, vad mer behöver man?




Kommentarer
Lasse

Det låter alldeles underbart det med fiske, pita och solsken!

2009-04-17 @ 09:09:04
Bella

Är de forum vecka 18? :)

2009-04-20 @ 07:31:36
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0