Hos min bror.

Nu sitter jag här hos min kära bror och tänkte tigga lite mat av honom för dagen... Tydligen lutar det mot fiskpinnar, vilket ju inte är helt oätligt iallafall.

Imorrn ska jag till Moo på en romantic dejt och Joohnnie-night! Det ska bli rackarns mysigt och trevligt och gott, för vi ska äta god mat, har det mig ryktas!

På fredag reser jag och Jeanette, som jag fick för mig hette Jessica häromdan, till Fjollträsk för att hälsa på Karro och göra stan osöker en stund.
Hoppas jag håller mig frisk, för just nu har jag ont i halsen, det är inte så skönt.

Blev ingen valpkurs ikväll utan andra gången blir på måndag istället!

Magnus är ett kapitel för sig och jag väljer att varken dementera, bekräfta eller kommentera något. Och så var det med det.
Obegripligt och förvirrande, javisst.

Nu kanske min bror vill vakna från sin sömn, vad tror ni?

Roger över, Roger ut!


Kommentarer
Julia

Hej! Men tack så mycket! Vad förvånad jag blev att det var du som skrev ! Länge sen man såg dig ju. Jag var ju rätt liten då ju:) Hur är det med dig? Kram!

2008-05-06 @ 23:39:27
URL: http://angelbaby.blogg.se
Mariell

Tack för senast!
Om det är ok för dig kommer jag linka din blogg på min...=)
Klem

2008-05-07 @ 13:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0