...and life goes on.

Ibland känns det inte som att det är meningen att man ska må bra. Samtal som skrämmer en och får en att känna sig otrygg i livet.

Det enda jag vill är att få må bra och vara glad, varför kan jag inte bara få vara det?
Det är inte lätt när saker och ting förändras, men snälla lilla nån, just deal with it.

Jag måste åka och skjuta imorrn, måste få ut nåt inom mig som trycker, så är det bara. Ska cykla med Arro också imorrn, så då blir man av med lite ond energi där med.

Förlåt Jeanette att jag är så tvär idag, men jag har egna saker att tänka på... Jag vet att det där lät egoistiskt, men ibland måste jag få fokusera lite på mig själv också.
Känns också som att jag hamnar väldigt mycket i mitten och inte kan ställa mig på nåns sida, utan jag kan bara vara jag, och just nu kan jag inte ge några goda råd alls. Du är en fantastisk vän och en av världens bästa människor, bara så du vet!

Moa, även du är en fantastisk vän och en underbar människa. Så glad att du kommit in i mitt liv!!

Nittro, Arro och Vicke, underbara älskade vareler som förgyller min vardag och glädjer mig i de stunder jag sjunker under ytan.


image5
Min vackraste Messa Scott....


Some times I wonder....


Kommentarer
Endumen

Jag finns om du vill prata! Ska försöka att inte belasta dig nå mer så att det blir ännu jobbigare för dig, det är inte med mening.

2008-05-25 @ 10:07:15
Moa

Tack Emma, vad söt du är! Är också så otroligt glad att vi träffat varandra, du är en underbar vän. Kram kram

2008-05-25 @ 11:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0