Framåt och uppåt

Sällan har jag blivit så uppmuntrad av en kommentar... Robsoftare.

Jag insåg också att det som stod stämmer, svackorna följer ofta jakttabellen.

-- -- --

Idag insåg jag att jag hade runt hundra skott övningsammo utspritt runt sängen hemma, det kan aldrig vara rätt! Men det får mig osökt att tänka tillbaka på tiden då Nittro sov i mitt rum om nätterna, då hade jag en låda med runt 400 hagelskott i sängen. Det är nog inte fullkomligt normalt...

Var iväg på fiske med fadern min igår. Det var riktigt riktigt roligt!
Kommentarer som "Det här är nästan lika roligt som att jaga" och "Men herregud, det är ju en drake" ekade nästan lika tätt som pappas skratt när jag hade ett bottennapp som helt plötsligt visade sig inte vara ett bottennapp då det helt plötsligt började rycka och sen bara stack det tills det lossnade från kroken.
Ett monster i sjön? - pja, kanske det!

Jobbar bara kvällar denna vecka och sen nästa måndag bär det av till Falun för lite semester med vännerna. Jag hoppas det blir en hit!
Imorrn ska jag till min söta vän Jeanette och äta frunch med tillhörande tvättstugedejt, jag veet, ni blir hysteriskt avundsjuka på mig!



Hopp å skutt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0