Fäviken

Idag har jag varit i Fäviken.

Jag. Fullkomligt. Älskar. Stället.

Det bara är så, även fast det är folk överallt, även fast jag höll på dog av svett, även fast min bror inte ville stanna och titta på nästan nåt, så är det nåt speciellt med stället.
Det känns lite som att det är hemma.
Skulle väldigt gärna åka dit och kika nångång då det inte är Game Fair också.

Jag gjorde lite affärer också. Handlade en fin tshirt med jämthundstryck på och så handlade jag en ny vapenrem och en First aid-grej från NeverLost, mycket praktisk att ha med sig i jaktryggsäcken om man skulle skära sig eller nåt i skogen.
Tittade på Jocke Smålänning såklart, och även lite på Jeppes hundskola och när Försvaret visade upp sina hundar, mycket mycket läckert var det sista iaf!

Träffade ett par gamla klasskamrater också, det var ju skoj! Plus att man träffade en hel del hundfolk, jaktfolk och annat folk som man känner!


Fäviken Egendom


Happy thoughts, my friends, happy thoughts!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0