Juldagen

Idag väckte mamsen mig vid kvart över sju och då var det bara att pallra sig upp och äta frukost och gå till kyrkan på Julotta. Det gick bra, har nte varit på Julotta sen jag konfirmerade mig tror jag.

Fick en massa bra och fina julklappar, mycket mycket nöjd!
Fick bla ett snökamoställ och skogsskidor, så nu ska jag ta tag i det här med toppfågeljakten! =)

Igår inledde jag dagen med att åka skidor med Arro, han var alldeles tokig, låg på som bara den i selen, han brukar aldrig vilja dra riktigt, men igår var det full fart på jycken! Sen fick Vicke och Nittro busa med varandra tills de var trötta, eller ja, bra länge iallafall.

Sen var vi hos farmor och farfar på kvällen efter Kalle, det var väldans mysigt. Ellen och Lennart och Fixa var där också, mysiga Fixa tror att hon är en knähund trots att hon är en jämthundstik, visserligen modell mindre, men ändå något stor för knät!

Ikväll lutar det mot Skalet, nyktert eller ej, det återstår att se framgent.


Det vita vackra vinterlandet






Ibland saknar jag dig.





Kommentarer
Bella

Vinter är underbart :D

2008-12-25 @ 14:28:51
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
sandra

sv; haha ah de lä ju bli gillhov ändå

2008-12-27 @ 19:50:04
URL: http://sandraagoranson.blogg.se/
sigge

sv; ooh smart, får knöla i mig apelsiner, te och sånt tro ja (; tack för tipset

2008-12-29 @ 22:05:29
URL: http://sandraagoranson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0