Hem, ljuva hem.

Ja, fick för mig att åka hem ikväll, fast jag ska jobba imorrn igen, fast inte förrän vid sju på kvällen.
Tänkte hinna med någon slags jakt imorrn, om det blir älg eller fågel, det får vi se, lutar mot älg. Nån av jyckarna måste få ut och lufta sig. Skulle ha borstat ur Arro lite päls också, han är verkligen inte fin just nu, mitt uppe i fällning som han är!

Erik sköt sig en tjäder idag, mums, mums!
Ska även ta rätt på huvudet och torka det, plus en av fötterna, till min Vilda låda jag håller på och gör. Ja, lite makabert kanske, men kan vara bra att ha i framtiden! =)

Förgyller er tillvaro med ett par bilder från Florida resan också:



Stranden vid Mayaruinerna i Tulum, underbart!



Jag och mamma tar en drink på kaptensmiddagen på båten.



Jag och mitt nya älsklingsdjur, stingrocka!



Ciao!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0