Skjutbanan har öppnat

Ja, äntligen har skjutbanan öppnat för säsongen, igår var jag där och sköt för andra gången i sommar. Jag blev ju godkänd för älgjakt på första tre serierna jag sköt förra gången, men man kan inte träna för mycket. Ska försöka få iväg minst 200 skott på pappälgen innan jakten drar igång. 
 
Tyvärr är jag bortrest när det är björnskytte och kretsmästerskap, men jag hoppas jag kan skjuta björnpasset på någon annan bana innan jakten börjar.
 
Vapen
 
Pappan pangar skjutbaneälg
 
Kvällspromenad med Anna, mamma, pappa, Vicke och Nittro (som gick med mig)
 


Kommentarer
Majsan, Lindsjö taxar

Jo, vi skjuter för fullt. Nu är det älgbanan som gäller inför stundande kuljaktstigar

2013-08-11 @ 12:17:09
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Hans Åberg

Väldigt kul att läsa om dig på hemsidan.Själv har jag varit till Norge och köpt en Tik vid namn Grytosens Tuva.Du verkar vara väldigt nöjd med din Wicke Härligt.
Hälsningar Wickes uppfödare.,

Svar: Hej!Vad roligt att höra ifrån dig! Vicke har varit till belåtenhet, dock något ojämn i älgarbeten. Blandar superjobb med inget jobb alls. Dock är han en riktigt kanonbra spårhund!

Härligt med ny hund!
Vimlan

2013-08-13 @ 21:14:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0