Stilstudie på en yster stövartjej

Igår var jag ute med Ejja, någon hare blev det inte. Men det ä en väldigt trevlig,följsam och underhållande tik.
 
Ejja i skogen
 
Full fart
 
Inte så lätt att ta kort på så ystra varelser
 
Haru nå godis eller?
 
Väldigt vacker tjej
 
Nu står jag stilla...
 
...men nu springer jag!
 
Snö! Ahhhrg! Snö! Busa!
 
Spanar
 
Hur lätt är det att ta kort på henne egentligen? Inte alls!
 
Söttjejen
 
Mmm, vilken god kvist!
 
Bortflyende stövarvalp
 
Ejja är bara drygt ett halvår gammal, men jag ser verkligen fram emot kommande jakter med henne. Stort tack till hennes husse Peter som låter mig jaga med honom och hans hundar!
 
 


Kommentarer
Majsan, Lindsjö taxar

Vad fin hon är....behöver ju inte bli hare alltid. Kul att komma ut och se hennes utveckling då hon är så ung. Vi kämpar på med våra unghundar

Svar: Hennes första hare blev skjuten förra helgen, så det ska verkligen bli spännande framöver!
Vimlan

2012-11-01 @ 21:49:39
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0