Sommarjobb

Just nu råder det sommarjobbspanik/ångest i det vimländska hemmet.

Efter att i princip blivit erbjuden ett jobb på Riksskogstaxeringen drogs det tillbaka då jag inte kunde jobba hela säsongen, pga studier. Jag har även sökt andra jobb men inte hört något därifrån, konkurrensen är rätt hård därute.

Så just nu står jag här utan jobb. Och det är här du kommer in i bilden!

Känner du någon som känner någon som har ett behov av en flitig arbetare under sommaren? Jag kan tänka mig att syssla med allt från inventering till att vända papper.
Såklart gör det inget om jobbet är inom mitt studieområde.

Alla tips välkomnas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0