Solsken

Igår gjorde jag och fina Messa första ridturen i Dödre. Vi red Haldosstigen ut till Norvägen och sen mot Noran, men vek av upp mot Stensjöberget och tog en galopp upp på toppen. Kikade på utsikten och vände sedan hemåt. Riktigt mysigt!
Påminn mig dock om att använda någon form av skyddsglasögon nästa gång, för det var en stor mängd knott som körde rätt in i ögonen på mig. Inte coolt. Det var heller inte ett smart drag att rida genom skogen, det var ju tokblött i alla träd, så jag var hyfsat blöt innan jag tagit mig ut på Norvägen.
Idag ska Marie och Othello med på turen, det blir nice!



Annars tror jag jag kanske ska åka upp och hälsa på Arro under kvällen. Jag saknar denna hund nånting så otroligt mycket, det är inte alltid jag vill minnas att det bara är två vovvar i hundgårdarna nu. Det har hänt mer än en gång att jag hållt på sagt fel när folk frågat hur många hundar vi har, inte så lätt.



Arro, ståndskall hösten 2008


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0