Nu regnar det.

Idag har jag och pappa varit ute på äventyr och kört hästen från Måläng till Dödre fär hon ska gå på bete. Stackars lilla Troll och Aliz skrek alldeles hjärtskärande när de insåg att Messa blev instoppad i en transport och åkte!
Någon som blev glad var i stället gamle Marcus i Dödre, 30 år gammal och fick sommarens första hästkompis! Senare kommer även Othello och Melizza också till betet.

Ikväll sägs det att vi ska åka till Kälen på logdans, jag hoppas det blir roligt, men sen hände det lite grejer som gjorde mig tveksam till att överhuvudtaget delta.
Kanske bättre för alla om jag tar en jycke och åker till skogen och vandrar lite istället?

Just nu regnar det, inte alltför upplyftande måste jag säga.


Nä, om man skulle kika in på Robsoft innan man ger sig av kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0