Ensam, men starkare

Ja, det är inte lätt att veta vad man ska göra, ena stunden är jag övertygad om att allt kommer bli skitbra, och nästa stund händer nånting som gör att jag helst skulle vilja krypa ner under ett täcke och stanna där.

Jag vill inte vara ensam, jag vill inte vara någon som folk tror att de kan behandla hur som helst. Jag är för bra för det.
I min värld räcker det aldrig med att bara tycka om nån, alltid tycks det bli fel.

Resan till Florida skulle inte kunna komma mer lägligt, jag behöver tid att tänka på vem jag är, vad jag vill och om jag behöver någon vid min sida eller inte.
För samtidigt som jag inte vill vara ensam så vet jag att jag är tillräckligt stark för att stå stadigt på egna ben, men ändå, jag vill ha nån som håller om mig om natten och som tycker om mig för den jag är helt enkelt...
Men allt som händer har fått mig att tappa tron på att det finns bra killar där ute i världen.
Jag ger upp.


Såå, Florida ja.
Åker på fredag ner till Sandviken där vi ska sova hos Lina och sen på lördag går flyget till Miami, sover där en natt sen ska vi ut på kryssning; Mexico, Jamaica och Caymanöarna. Sen efter sju dagars gottande på båten så landar vi i Miami igen och ger oss upp till Orlando. Seaworld, Universal studios, Cape Caneveral, Everglades och Key west ska hinnas med, sen ska vi stanna två dagar i Miami igen innan hemfärd. Och ja Moa, jag ska gå och hämta Ami på Miami Ink hem till dig!

När jag kommer hem ska jag ta tag i mig själv, livet och allt som betyder nånting.
Dags att agera!







När jag kommer hem vill jag ha vinter och snö!







Kommentarer
Jeanette

Är grymt avundsjuk på dig vännen :D vill också åka iväg till Miami!



Jag tror att du behöver resan för att komma bort och inte tänka på nått här hemma! kommer sakna dig!



Du är stark!

2008-11-12 @ 13:16:44
Moa

Åh, jag längtar tills du kommer hem med Ami, haha =)

2008-11-21 @ 16:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0