Det närmar sig!

Jag har fått ordning (?) i kaoset, väskan är packad, passet ihågkommet, dollarn nedstoppad och mamma är förvirrad!
Det vill säga, snart åker vi!

Just nu har jag dragit i mig lite cocillana, jag har världens hosta! Vägrar dock bli sjuk nu! Det finns helt enkelt inte i min värld, så det så!

Finns numera även på Resdagboken.se om nån är intresserad att läsa där om mina strapatser, mitt användarnamn där är Vimlan, inte helt oväntat kanske!


Alla mina vänner, ovänner, bekanta och obekanta, kända och okända, nyfikna och underbara personer:
Somliga av er kommer jag att sakna, andra kommer jag inte tänka alls på!

Tror jag ska ut en sväng med Nittro och Arro imorrnbitti och filosofera lite, och sen när mamma vaknat och förvirrat klart då bär det av.
På söndag vid den här tiden befinner jag mig på denna båt:





Kram på er små söta trollungar!


Kommentarer
Bella

Nu jävlar ser du till o ta en massa kort så jag kan bli ännu mer avundsjuk på din utomlandsvistelse! :p



Btw så har jag missat åsne/chokladreklamen, alltså något att se fram emot nästa reklampaus :p



Pössilihopp

2008-11-14 @ 11:26:09
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
mika

ha det helt otroligt tokhärligt!!!

jag kommer tänka på dig i snörusket;)

och hålller med föregående talare; massa kort sa jag!:)

pusspuss!

2008-11-14 @ 14:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0