Omotiverad

Kära läsare (om ni finns kvar)

Jag är just nu så fruktansvärt omotiverad till att skriva. Det är svårt för mig att skriva när jag dels inte känner att det händer särskilt mycket som är värt att skriva om, dels vet jag inte vad ni vill läsa.

Länge har min mening varit att ha den här bloggen som en slags jaktdagbok, smidig att gå tillbaka och läsa i.
Men just nu hinner jag inte med så mycket jakt. Och det är jobbigt för mig, jag vill jaga och vara med mina hundar mycket mer än vad jag i dagsläget kan. Vad ska jag skriva om när jag inte kan skriva om det jag helst vill skriva om?

Är ni intresserade av att läsa om vad jag sysslar med i skolan? Kanske kan jag lägga ut rapporter jag skriver (om det är relevanta ämnen), eller kanske berätta vilka kurser jag läser och vad jag lär mig?

Borde jag skriva mer om mitt allmänna liv, som jag gjorde förr?
Borde jag skriva om mina drömmar och mål?
Om mina åsikter om saker och ting. Det i sig är inte alltid lätt, det tar mycket energi att sätta ord på det man tycker och tänker.


Jag vet inte, och jag hoppas svaret snart dyker upp. För egentligen gillar jag ju att skriva, om allt möjligt. Men helst om jakt!




Kommentarer
Majsan, Lindsjö taxar

Jo då, vi finns nog kvar. Det kan bli lite torka hos alla. Jag vill ju skriva om mina jaktupplevelser men har ju möjlighet att jaga mer än du. Nu är jaktsäsongen över och det kan bli lite mer om hundarna och även naturfoto jag kompletterar på bloggen med. Behöver ju inte alltid vara så mycket skrivet, en fin bild med en kommentar kan ju ibland räcka. Hoppas du får möjlighet att jaga mer till hösten.

2012-02-25 @ 09:25:17
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
fjällripan

Hej! Har tittat in till dej ibland :) Känner igen mej i det du skriver, jag vill också hålla mej tilll en "linje" dvs jakten o hunden, men när det inte blir nån sån så blir det annat från naturen mm...och ibland känns det som om det blir spretigt...Men viktigast av allt är nog att man skriver om det man känner för och inte tänker för mkt på vad man tror att andra vill läsa eller se :) Mvh Susanne

2012-02-25 @ 09:53:04
URL: http://susannelindsfoto.blogspot.com/
Caroline

Hej! Kika gärna in på vår jaktblogg Regular Hunting!

Här kommer du kunna följa två stycken vanliga jägare i deras jägarliv.

Vi kommer lägga upp jaktfilmer, tester på olika jakttillbehör, kameror, kulor, utfodring m.m. Tävlingar dyker även upp inom kort!

Hoppas du kommer uppskatta sidan!

Mvh

2012-03-15 @ 19:41:12
URL: http://lilleluttan.blogg.se/
Regular Hunting

(Woopsie, fel namn och länk på förra kommentaren!)

Hej! Kika gärna in på vår jaktblogg Regular Hunting!

Här kommer du kunna följa två stycken vanliga jägare i deras jägarliv.

Vi kommer lägga upp jaktfilmer, tester på olika jakttillbehör, kameror, kulor, utfodring m.m. Tävlingar dyker även upp inom kort!

Hoppas du kommer uppskatta sidan!

Mvh

2012-03-15 @ 19:42:08
URL: http://regularhunting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0