Ännu en underbar dag

Imorse blev det en skidtur med hundarna och pappa igen innan vi skulle iväg på dagens äventyr. Hundarna var glaaada och solen sken som att den fick betalt för det!


Full fart!


Efter skidturen så packade vi skotern och åkte upp till Noran där det blev en massa fiske, idag fick vi bara två fiskar. Jag och pappa fick en var, men det var ialla fall lite storlek på dem!


Den största fick jag

Till lunch blev det nyfångad stekt abbore i tunnbrödstut med sallad och mammas såsröra, och såklart en stut med älgskav. Vi stekte också på rommen från fisken, vilket var helt galet gott!


Färsk fisk i stekpannan


Sådana här fantastiska dagar kan jag bara inte få för mycket av!


Kommentarer
saraaa-har tävling på bloggen.

guu vilka ärliga fiskar!! ;)) <3

vet du vad..JA SKULLE SÖKA PÅ MIN KOMIPS BLOGG DÅ KOM DIN UPP!! DET VAR GANSKA ROLIGT :d



HEJDÅÅÅ<33

2011-03-13 @ 13:37:00
URL: http://miittlivminblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0