Yes!

Igår fick jag ett samtal från min goda vän Sandra som frågade om jag ville åka med henne till Jä'mtland på fredag, jäklar vad glad jag blev! Såklart blir det hemfärd, och lördagen vigs åt jakt om föret tillåter, vad jag förstår så snöar det och är kallgrader hemma. Om de tinte blir älgjakt kan det ju alltid råcks på bli nån fågeljakt eller kanske motionera nån harpalt!

Just nu sitter jag och jobbar med instuderingsfrågor på ämnet klimatförändringar, mycket intressant!

För övrigt håller jag på att leta ny bostad, även om jag trivs sjukt bra här i Obbola hos Tobbe och Maja så är jag mer än uttryckligt less på att åka buss. Jag har trots allt åkt buss till skolan större delen av mitt liv, lekis, grundskolan, gymnasiet och till MIUN när jag läste basåret. Jag är less på bussar helt enkelt!

Saknar en massa människor hemmavid!



Kommentarer
Jimmie

De ska bli huskut kallt i helgen, Emma.

2010-11-24 @ 15:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0