Umeå all over

I Umeå är det full fart. Den här veckan har jag hunnit med både bio, grillning, dans och ikväll blir det sittning. Det studentikosa levernet är sannerligen inte att leka med! Självklart hinns det också med lite föreläsningar på dagarna, t ex Tidigare klimat, Klimatförändringar och Nederbörd, temperatur och atmosfärens cirkulation. Jojjomensan!

Men sittning ja, i afton är det dags på tilldragelsen som i folkmun kallas för Blåfylla!. Det ska i sanning bli en intressant upplevelse! Jag förväntar mig en mängd blåa människor i alla möjliga och omöjliga utföranden! Just nu sitter jag på Gimogränd, herr Fahlmans bostad, med ett litet glas Bowmore i handen och laddar för promenaden till festlokalen, KBC, ett av husen på Campus. Festa på skolan? Jo, jag tackar jag!
Roger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0