Utställning på lördag

På lördag är det utställning här på F4 på Frösön där jag bor. Vi ska ställa ut Nittro, det blir spännande. Utöver själva utställande ska jag jobba på utställningen också. Ska ut till området imorrn och hjälpa till och ställa iordning, men först ska jag skriva biologitenta på morgonen och sen hämta grejer på Tasseborg.

Ni får hålla en tumme för mig så jag klarar tentan, den (och en lång och seg intagningsprocess) är det enda som står mellan mig och en biologutbildning!



Jag älskar den här bilden



Kommentarer
Fjällbruden

Jag sitter här och undrar hur det gick med tenta och utställning?

2010-06-05 @ 12:35:18
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0