Robsoftkväll

Igår var vi åtta tappra själar som strålade samman på O'learys för att snacka lite skit, käka mat och dricka nån god dryck.

På plats fanns jag, I-Mats, Gaston, Gustavors, Stormicke, Lillsara, Stakku och Islada, aka min bror. Det blev en otroligt trevlig kväll, många historier utbyttes och det förtärdes en hel del dryck. Vid 22-tiden bröt vi upp från O'learys, alla kom ihåg att betala, och sedan gick vi tvärs över gatan till Lobbybaren på SAS istället. Där var ljudnivån lägre och man kunde snacka som vettigt folk. Folk började såsmåningom ge sig hemåt, och då Lobbybaren stängde vid 01:00 så var det jag, Mats, Gaston och brorsan kvar. Men vi begav oss då till Bishops där diskussionerna eskalerade. Eller om det var dryckesintaget? ;)

Vi kan konstatera att det kommer öppna en ny jaktbutik i stan inom kort, riktigt kul att höra om den satsningen, och jag är verkligen nyfiken på kommande sortimentet.


Men inga huggtänder, jag vägrar äta nåt med huggtänder!
En klart minnesvärd diskussion framåt småtimmarna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0