Bäverjakt

Ikväll tänkte jag ge mig på lite bäverjakt, kanske är det dags för den första gnagaren att falla för min kula? Får hoppas blåsten lugnar ner sig lite, för just nu blåser det som attan!

Igår var vi på första kurstillfället med jyckarna, det blev mest snack, men på slutet fick hundarna komma ut. Det gick bättre än förväntat, Nittro var riktigt cool, trots att en av de andra hanarna mopsade sig ordentligt mot honom, han rydde sig knappt. Vicke fick span på en löptik och blev väl aningens ofokuserad, men som sagt, över färväntan ändå. Nästa gång är den tiken ännu längre in i löpet så får se hur Vicke är då.
Det var mest jämtar, och så Vicke och en finnspets.

Känner mig rätt oinspirerad i bloggandet, vet inte riktigt vad jag ska skriva om, och vad ni vill läsa?
Tips?



Kommentarer
Harvner

Ja, det är svårt den här tiden...

Händer ju väldigt lite.



Skriv om muppar som vägrar använda blinkers i rondeller? ;)

2010-04-19 @ 23:39:40
URL: http://harvner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0