Vildhundar

Har nyss varit ute och cyklat med hundarna tillsammans med pappa. Jag och Nittro testade också att spåra en liten ensam oxe som pappa såg förut idag. Det gick jättesnabbt, men Nittro tyckte det var roligt. Spårade inte så långt, två hundra meter kanske, sen la sig Nittro i en färsk älgskit och rullade. Då tyckte jag att det fick vara nog, hunden blev alldeles grön!!!

Nedan följer litte bilder från förra helgens hundevenemang.



Morgonkaffe                                         Veterinärbesiktningen



Jämtar                                                   Min farbrors hund, Leo





Sen var ju jag och Messa på äventyr på söndagen, hoppträning i Oviken.
En hel del bilder!



Aliz och Messa                                     Uppvärmning



Stirrar på backen                                 Jättehoppet över vattenmattan



Hoppelieskutt                                   Vattenmattan igen



Tvärnit                                                   Skutt



Foten böjd åt fel håll                            Sötnosen                         



Det var det hela. Kändes som att jag red som en kratta, men det var roligt i vilket fall, och det är väl därför man håller på?
Riktigt roligt var det i alla fall!





Kommentarer
Tove

Åå Messa, de var ett tag sen man såg henne, finns hon hos dig fortfarande?

Svar: Hej där!Nej, jag har inte kvar Messa längre. Men hon är fortfarande vid liv. Hon bor hemma hos sin ägare Camilla på Rödön!
Vimlan

2014-12-04 @ 04:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0