Torsdag

En ledig dag hemma, gudomligt skönt är vad det är!

Idag ska vi åka till farmor och farfar och grilla till middag, sen efter det ska jag och Sivan ut och rida, det blir nice! Alltid roligt med sällskap, och Sivan är en jättetrevlig människa, med fina och trevliga hästar!

Det blir i alla fall älgkött på grillen, såklart, och så grillade grönsaker och en goda advokadogucka med vitlök till det, ja och så vanlig sallad förstås. Mumsigt värre!

Sen jobbar jag imorrn, och sen imorrnkväll ska jag va på Sandviken och hjälpa till inför lördagens hundutställning. Och på lördagen ska jag förstås vara där och hjälpa till med en del grejer, det blir kul!



Vackraste Messa Scott






Min hund, ett hjärtslag vid mina fötter








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0