Snabbvisit i hemmet

Kom just hem från skjutbanan, har varit där och lärt mig lite så att jag kan vara funktionär vid behov.  Skönt att sova hemma inatt, men ska iväg tidigt imorrn för börjar jobba 07:10, så får åka strax innan sex. Men ändå, fick ju gosa och kramas med älskade hundarna ikväll då! Dom blev jätteglada nu när jag kom hem, Nittro höll på kröp ur skinnet för han visste inte hur han skulle göra!

Appropå hundar så jobbade jag ju i Sandviken i lördags, det var riktigt kul, många fina hundar och trevligt folk, det gillar jag! Det kan jag helt klart tänka mig att göra om, fast om allt går som det ska kanske det är så att vi ska ställa hundar där nästa år. Hoppas kan man ju alltid!
Hade det inte vara för att jag glömde kameran i stan så skulle ni fått se lite bilder, men får bli en annan gång.

Ja, och i söndags fick jag för mig att ta med mig Messa och följa Sivan och Troll på hoppträning. Det var jättekul, men skitjobbigt! Messa tyckte också det var riktigt kul! Första gången jag red för instruktör på huur länge som helst, och det kändes i kroppen i måndags! Men förhoppningsvis blir det nån fler gång innan jag flyttar hem Messa för sommarbetet.
Det finns bildbevis från det också, så dom bilderna kommer också när jag får med mig kameran hem.









Män är som älghundar, få är riktigt bra.







Kommentarer
Danne.

Hehe. Men det finns ju några bra älghundar...

2009-05-27 @ 22:40:16
URL: http://kvistabo.blogspot.com/
Bella

Bilder tycker vi om! Även bra älghunnar ;)

2009-05-28 @ 10:09:36
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Lasse

Det kanske du har rätt i =)



Är det även så att "livet är för kort för att man ska ha tid med dåliga"?

2009-06-01 @ 13:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0