Messa Scott

Idag har jag varit hos min underbara kuse. Hon är förhimla bra den där lurvan! Man blir glad och lätt om hjärtat och man behöver inte tänka på sånt som är jobbigt när man är med henne. Hon är ungefär som Moa!

Idag var vi i alla fall ute, alla tre i stallet. Jag med Messa, Sivan med coola Räser-Aliz och så medryttaren Natalie med Troll. Det gick bra allting, vi red mot Kalmar och sen skulle vi rida rundan förbi bondgården, men den var avspärrad! =( Så då red vi en annan runda och avslutade med att rida lite volter och sen en härlig galopp uppöver ängen vid hagen! Underbart!



Vackraste kusan!






När man tror man nått botten kan man visst sjunka ner i gyttjan också.







Kommentarer
Moa

vad söt du är, jag och hästen :)

2009-05-10 @ 20:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0