Hundar och sånt

Jahaja, sitter hos min bror och ska alldeles strax ta mitt pick och pack och åka till jobbet. Medan många av er andra kanske kommer förbereda er för en kväll med vänner, familj eller annat så ska jag alltså sätta mig och skriva fyndiga svar framför en dator. Klockan 02:30 inatt får jag så åka hem och sussa litte. Sedan börjar jag jobba igen vid 14:00 på lördag, men jag hinner nog gå en sväng på Gregoriemarknaden med mamma och pappa i alla fall.

Hundkursen går framåt, det märktes redan skillnad efter den senaste gången, trots att det egentligen bara var den första "riktiga" gången.
Det här ska bli intressant!


Jag fixar käket!





Jag tror att vi dras till hundar därför att de är de ohämmade varelser vi skulle kunna vara om vi inte vore säkra på att vi visste bättre.







Kommentarer
Bella

Emma fixar biffen! ;)

2009-03-07 @ 09:47:48
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Kristoffer

vad blir de för mat ? :D

2009-03-08 @ 16:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0