Hästar, hundar och hemma

Nyss hemkommen från staden, farmor, stallet och möte på BG. Först jobbade jag en stund, sedan skulle jag åka och rida Queen som nu blivit min foderhäst! Men då hade Anki, som drabbats av separationsångest big time redan ridit henne en sväng, men det gör inget, jag kan rida en massa framöver, med början på söndag då jag och Siv-Inger ska till Vålbacken med Queenisen och lilla Troll, ska bli sååå himla kul! Och skönt att kunna åtminstone försöka göra nåt vettigt av ridningen, jag längtar!
Sen åkte jag till farmor och farfar och åt med mamma och pappa, sen bar det av hem på möte med idrottsföreningen på bygdegårn.

Arro, min underbara Arro har fått komma hem igen och imorrn ska vi iväg och släppa lös honom i stora vilda skogen där han hör hemma! Det känns bra att han får sin allra sist vila där, för det är där hans hem verkligen är, det är där alla minnen och alla fantastiska stunder han skänkt finns.
Jag saknar honom jättemycket.

Så nu är jag alltså hemma hos mamsen och papsen, broder och hundarna. Imorrn står alltså skogstur på schemat, tillsammans med lite saltstensutkörning. Det blir mys. Var så himla less idag, ville bara ut, ut, ut, det är verkligen inte min grej att jobba på kontor.



Kärlek





Min hund, ett hjärtslag vid mina fötter.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0