Skytte

Ikväll ska jag iväg på skjutbanan och motionera studsarn lite grann. Det blir nice, men hoppas det slutar regna tills dess bara för just nu hällregnar det utav bara helvete.
Har varit ute och värmt studsarn lite nu mitt i dan, kontrollera att den gick rätt och så. Det gjorde den, såklart! Sen våldssköt jag lite bara för att, vad skulle jag annars roa mig med liksom? Sen började det dock regna så då for jag hemöver igen.

Imorrnkväll ska jag på blodspårskurs med hundarna, jag med Vicke och pappa med Nittro. Vi ska ha fyra träffar, och det ska bli riktigt riktigt kul!



Nu är det mindre än en månad kvar tills jag reser till Grekland och Samos med underbara Moa, jag längtar tills dess, ska bli skönt att åka bort en liten stund. Sen börjar väl allvaret med att flytta och så, om jag kommer in på skolan vill säga, men det borde jag ju göra. Det krävs en hel del stök för att flytta 90 mil, men det kommer det vara värt. Nu ska det äntligen hända saker i mitt liv!



Näni, nu måste jag hoppa in i duschen för jag ska iväg till Svensta och vaccinera mig lite granna. Sista sprutan för vaccinationen som påbörjades i höstas, sen är man vaccinerad mot diverse mystiska sjukdomar i typ 20 år, kan ju vara bra!




Mohögen och jag, fruktansvärt seriösa =)





Kommentarer
Bella

Nämen, ha jag missat nåt nu? Vars ska du börja skola, o vad ska du läsa? :)

2009-06-08 @ 15:03:23
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Anonym

åh, vad skönt det ska bli att åka bort :)

2009-06-08 @ 16:22:10
Lasse

Klart du kommer in!



Lite avis är jag på Grekland jag skulle också vilja ha en solresa att se fram emot. Lycka till med spåreriet!

2009-06-10 @ 10:09:20
Bella

Jaa, nu när du säger de så kommer jag ihåg att ja ha läst nå om Kiruna. Tycker att de är skoj att du beger dig norrut istället för söderut :D

2009-06-10 @ 19:36:28
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Anonym

Haha, även att vi kör internt mä fraserna som "jobba snyggt, kör snyggt, gå snyggt" osv. Klockrent :D

2009-06-12 @ 23:18:17
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0